Suck...



Det nya året började ju inte som jag tänkt mig, jag skulle ju köra massor med skoter och träna som en idiot :D Meen nu har man legat i feber i en vecka och den har inte velat försvinna, den har till och med ökat! Så jag ringde vårdcentralen imorse och fick en tid kl 3 ! Efter 1 ½ går jag därifrån med en diagnos som säger att jag har bronkit i ena lungan, så det blev en trevlig tripp till apoteket för att inhandla Antibiotika, Pulmikort, Bricanyl och något mot min hemska hosta! 700 kr gick det lilla kalaset på, pengar som jag hellre tankat min fina skoter med, Men efter en Antibiotikakur så ska jag väl ändå bli frisk! hoppas då på det.

Ikväll blir de att se de okända så man får veta om de är nå spöken på Furunäset :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0